Riikin kukko.

Herppelius beibedilisiukset!

Kanarian lintu kävi heti vapauden huuman loputtua ostamassa uusia glamourekkaita-vaatteita, olen jo oikea riikinkukko! hih hih. Mä oon niin ylpee näistä mun uusista vaatteista. eilen taka raivoon hiipi ajatus että en ole niinku “kompliit”, jotain puuttuu.. en tiedä vielä mitä se jokin on..
Mut niin, tässä niitä vaatteita. Saa ja PITÄÄ antaa palautetta.

Celini dioni – my hart wil gou on!

Hanna Pakkari – Lieve me aloune

Maichel Jordaan – I cant belive I fly

Mulla suurena innoittajana toimii kyllä nuo musiikit kun mietin asu kokonaisuutta tai poseja rimpuilen kasaan. Onnistunko siinä?
Mistä te muut haette inspiratiota asu kokonaisuuksinne tai poseihin? Olisi kiva jos joku muoti blokia pitävä antaisi vinkkejä ja neuvoja. hih. joku tosi kuuluisa niinku vaikka kim floor.
Mutta rakastan teitä kaikkia.

4 thoughts on “Riikin kukko.

  1. Taina90 10.05.2010 / 15.29

    hih 🙂

  2. Jannica 13.05.2010 / 9.50

    posettaa kannattaa kun on kova kakka hätä.sillon tulee cool ja tiukka “malli ilme.”otin kuvii mulla ei oo muoti blogia mutta otin kuvii mun kevät shoppailu vaatteista eilen iski tajutno shoppailu villitys xDD

    • Anni.K 14.05.2010 / 8.53

      Voi kiitos vinkistä!
      rakkautta sinnekkin! ❤

Leave a comment