Medi taatio ja itsetutkielma matka

HERPPES KULLAN NUPUt!
Päätin tänään lähteä seikkailemaan metsän uumeniin, tavoitteeni olisi rakentaa jonkun näköinen meditoimismaja.
Tarkoitukseni olisi henkistyä ja ettii jonkun lainen tyyli, siis uusityyli itselleni niin että Jurri ja Pesarikin katsoisivat että onpa minä, Anni K. kuuma naaras puolen edustaja. Joten ei muuta kun tuumasta toimeen ja työ kalut työ kalukassiin ja metsään. Ulko ilma on ollut hieman kolea, joten lämmin metsuritakki päälle, koska olen kuitenkin menossa metsään rakentelemaan.
Lagosten metsuritakki löytyi myös kirppu torilta (olen hieman ollut rahaton, koska olin vankileirillä ja siitähän maksettiin vain luonnollisesti), hinta oli hieman tyyris kirpputorin hintoihin nähden (12euroa).

Työ kalukassi mukana

Sitten alettiin paiskimaan töitä perä suoli pitkällään

“TADAAAAA! välmis!” sitten vain meditoimaan: “HYMMMM HUMMM HYMMM”

Janottavaa hommaa tää meditoiminen. mut uskon että oon tosi henkistyn tän reissun jälkeen.

Nyt hän sen keksi, kauneus leikkaus on sen mitä minä, Anni K. tarvitsen! Täytyy alkaa katselemaan kauneusleikkauksien hintoja lehdistä ja vertailemaan niitä: Tuntisiko kukaan hyvää girurkia joka voisi minulle suorittaa edullisesti kasvoleikkauksen? (Ottakaa yhteyttä kommentteihin, kiitos!)

– Anni K.

Leave a comment