Uusia vaatteita!

Löysin eilen Jurrin kantiksesta, se ei oo ikinä ollu kyl hyvä leikkimään piilosta. Kävin eilen ostamassa vähän uusia pile vaatteita. Ostin tollaset ihan huitsin huiput retro muoti lekkinsinit ja aidosta turkkilaisen sian nahasta tehdyn takin ja eikä maksan edes paljoa. Tykkään salmiakista.
Kun vihdoinkin sain soviteltua vaatteet päälle kantiksen vessa kopissa ja revittyä jurrisen Jurrin irti baarijakkaralta niin menimme nauttimaan raikkaasta ilmasta jonka Jumal oli meille suonnut.

Mä oon muodin huipulla ja huipulla tuulee:

Voi kun ois joku joka lämmittäis.

Horisonttaalit raidat leventää mun reisiä.

Yli annostus epillereitä aina laittaa rötväyttää kummasti.

Nahka on kyllä todella hyvä materiaali kylmälläkin ja nää uudet lekkinsinit on todella kivat päällä. puristaa oikeista paikoista niin ja tää mun luukkihan oli vähän tällänen hömppöttely-luukki.
Ajatuksena oli saada Ritvan lähikuppilasta joku kiva Rape kainaloon.
Mitä te olette mieltä lekkinsseistä? entä nahkasta materiaalina? entäs toi hömpöttely-luukki?

-Anni.K-

Ps. Varatut naiset! Teidän on täysin turha lähetellä minulle tappo uhkauksia ja muita. en minä edes teidän rumia miehiä haluaisikkaan.

4 thoughts on “Uusia vaatteita!

  1. Mannekiini 05.05.2010 / 15.17

    Kiitti hömpöttely vaate vinkeistä. Keskiviikkohan 0n yks niistä viikon päivistä ku nuoret naiset niiku minä hömpöttelee. Lähen ettii tota nahka henkee mun kuteihin ja aion jakaa reilusti pillua! joltain komeelta körmyltä varmana irtoo!!!.

    • Anni.K 05.05.2010 / 15.20

      Kitsin kivatsu et tykkäät 🙂

  2. rinsku 05.05.2010 / 15.33

    Teepäs joku kesä aiheinen blogimerkintä, kerrot siinä sun kesäsuunnitelmistas ja tietenkin kerrot sun kesän ykkös asukokonaisuudesta jne…. 😉

  3. tarhasta tuttu 05.05.2010 / 15.53

    Miten sä Anni oot noin hyvässä kunnossa? Tai siis, et ox sul joku dieetti tai jotain? Kuinka usein liikut ja silleen? Kuulin joskus et sul olis Kotkan suurin lapamato, pitääks tää paikkasa??????????!

    Mut siis kiva kuulla susta näin pitkästä aikaa. Sä se kyl kaunistut vaan vuos vuodelta. Ihan huisii. ❤

Leave a comment