Vaalimaan vampuurit.

Lähdin tänään normaalisti tsumban jälkeiselle lenkille kohti itä-rajaa. Päälläni uusi verryttely asu, Haltilta. Siinä juostessani huomasin pari UNIVORMUIHIN sonnistautunutta komeaa punasonnia. Tajusin tässä vaiheessa että olin taitanut eksyä liian pitkälle mutta en välittänyt asiasta koska, ai että mitä adoniksia! En voinnut välttää kiusausta yrittää poksauttaa näitä kahta. Siinä sitten keikistelin ja parhaat puoleni heille näyttelin.

Naaras lohi käärme taivuttaa:

Mutta sitten kävi jotain mitä en ole koskaan kokenut missään vaiheessa nuorta rimpsuttelia elämääni. Ne ryökäleet kävi huutamaan ja ilmeisesti haukkumaan mua, SIIS MUA, elikkäs ANNIA! Ne mupelsi jotain “Stratsuikka otahuikka muksi boksi traks duki duks” Sitten ne kävi tulemaan kohti mua muut mielessä kuin puhas ja vasta ajeltu letukkani.

Tärisin tosi lujaa.

Taistelin vastaan kuin mikäkin käppyrä korvainen panija. (Just lähtee puol nelssoni kerien x 3.0 tosta…)

…. jaaaa noin! Ei se lähtenykkään.

“hih, kyllä se siellä jossain on!” “Sturba burbba kraz!!” “No kyllä minä lähtiessäni piilotin pommin alkkareihin. Jatka vaan sitä etsimistä. hih hih!”

Kun ne oli aikansa hyväilly mua niin ne sai sen verran viestitettyä mulle että oon niiden vanki. vaikka tykkäänkin vanki leikeistä niin en tykkää siitä etten pääse orgasmin jälkeen pois tilanteesta. Leirin johtajaa näin vain vilauksella mutta siinä on komea mies.
Mitä mieltä olette uudesta verryttely asustani? Entä aurinko laseista?

2 thoughts on “Vaalimaan vampuurit.

  1. Taina90 06.05.2010 / 20.47

    Apua!ihan Kamalaa!mut Tosi södet lasit

  2. Mannekiini 06.05.2010 / 21.23

    kopeloiks ne kovaa??? mä oon ollu noitten globbejen kaa aina vähä varpaillaa vaix tekis miel lähestyy ku ne värisyttää mun koko roppaa edes niitten miettiminen!!!!!

Leave a comment